En de winnaar van de Mattmo Branding Award is geworden .........

…. de ontwikkeling van een Brand Identity voor Tiara Nataf met Naturally Granola!

Bij de afsluiting van de Kitchen Republic Academy reikte Monique Mulder van Mattmo Creative de Mattmo Branding Award uit aan Tiara Nataf van Naturally Granola: ze krijgt de ontwikkeling van een Brand Identity! Gefeliciteerd Tiara!

Mattmo werkt voor grote en gevestigde partijen in de food branche, zoals Dutch Cuisine, Brandt & Levie, Lindenhoff, Vezet en Kesbeke. Met heel veel enthousiasme ondersteunt Mattmo de food startups van Kitchen Republic: zij dragen bij aan een diverser en duurzamer food-landschap in Nederland. Voor Mattmo ontstaat de transformatie in het voedsellandschap bottom-up, en daarom ondersteunt Mattmo graag deze initiatieven om zich zo goed mogelijk te profileren en zichtbaar te worden. 

Als Brand-builders begrijpt Mattmo hoe belangrijk een Brand Identity is voor een onderneming en haar product. Juist in het begin is het belangrijk om een heldere, duidelijke, authentieke, geloofwaardige Brand Identity te hebben om je succesvol op de markt te profileren. Het is de tailor-made jas die de ondernemer zelf verder moet gaan dragen.

Mattmo creëerde eerder Brand Identity voor Kitchen Republic startups als Spruit , Rich Pork , Jolly , BISQ en o.a. Krusli . En natuurlijk de Brand Identity van Kitchen Republic zelf! 

Mattmo Creative wenst alle Kitchen Republic Academy deelnemers heel veel succes met de verdere ontwikkeling van hun business! 

Een Brand Identity staat ergens voor en omvat naast de visuele identiteit ook ‘the story to tell’ en de attitude die het uitstraalt. Wil je meer weten? Laat het weten via info@mattmo.nl of bel: 020-420 6773. Mattmo helpt je graag! www.mattmo.nl 

Emma Veerhuis